Direct naar DISCdataLab

Wat wil de consument van 2019 en hoe kunnen we daar met onze producten en diensten optimaal op inspelen? Veel bedrijven en organisaties zijn dagelijks met dit vraagstuk bezig. Want de consument van vandaag is een echte lifestyle consument, en kiest producten en diensten die precies bij zijn of haar manier van leven passen. Om bedrijven en organisaties verder te helpen met dit vraagstuk, is DISCdataLab opgericht. DISCdataLab is de organisatie waarin DISCvision, DISC factor, 2gather en samhealth hun databank met consumenten informatie hebben ondergebracht. Uniek voor deze databank is, dat daarin de aan het DISC model gelieerde DISC-light leefstijl profielen van consumenten zijn opgenomen. In deze kennisdatabank is marketing informatie over huishoudens op 4- 6 ppc in Nederland beschikbaar. De leefstijl profielen zijn maximaal tot op 6 positie postcode niveau (bv 1234AB) beschikbaar en/of beschikbaar komen en kunnen voor onderzoeken en database verrijkingen ingezet worden. Relatiebestanden of klanten database kunnen op basis van de postcode verrijkt worden met de DISC marketing leefstijl gegevens. Hoe meer informatie in de database beschikbaar is, des te nauwkeuriger is de koppeling die we kunnen maken. Daarmee ondersteunt DISCdataLab bedrijven en organisaties bij het verkrijgen van verdiepende inzichten in hun klanten en relaties met het unieke DISC marketing leefstijlen model.