Douwe Reitsma (DISCvision)

studeert Geografie, Rechten en Bedrijfskunde en werkt in verschillende beleids- en managementfuncties bij de rijksoverheid. Hij wordt partner bij Kolpron Consultants (woningmarkt, fusies, overnames, reorganisaties, due dilligence, internationale expansie). Via de fusie met het Nederlands Economisch Instituut, wordt hij managing partner bij Ecorys. In 2000 besluit hij SmartAgent, een marktonderzoekbureau gericht op de beleving van consumenten, op te richten. Na de verkoop van SmartAgent richt hij DISCvision op gericht op de drijfveren van consumenten en de gedrag- en communicatievoorkeuren van individuen. Douwe is gespecialiseerd in vastgoed- en zorgvraagstukken. Douwe is a certified DISC trainer. (CV)

Lees meer

Andre Doffer (DISCvision)

Sinds 1988 heeft André in verschillende onderzoeksfuncties gewerkt voor ACNielsen, Marketresponse en SmartAgent. Daarnaast heeft André in 1995 VisionWorks opgericht. Een bureau dat zich de afgelopen jaren steeds verder heeft gespecialiseerd in consumentenonderzoek in leisure en retail. Welke keuzes maakt de lifestyle consument van de 21ste eeuw en welke motieven liggen hieraan ten grondslag? Bij DISCvision richt André zich op strategisch marktonderzoek waarin het begrijpen van het gedrag en de beleving consumenten centraal staat. Lees meer.

 

Herman Kok (DISCvision)

(geassocieerde partner) is bij DISCvision betrokken bij grootschalige positionerings- en investeringsvraagstukken voor winkelcentra en belegging vraagstukken. Na twee  jaar als directeur van KERN, de opvolger van de Nederlandse Raad voor Winkelcentra (NRW), actief geweest te zijn richt Herman zich vanaf 1 februari 2024 weer volledig op boeiende inhoudelijk vraagstukken. Herman heeft met verschillende research en consultancy functies bij Kolpron/Ecorys, Multi Corporation/Blackstone, en Meyer Bergman/Mark Capital, en Kern Netwerk voor Centrumgebieden en Retail, ruim 25 jaar ervaring in de Nederlandse en internationale vastgoedsector. Zijn uitgebreide expertise bij de advisering over vastgoedportefeuilles, transformatieopgaven en het (her)ontwikkelen van winkelgebieden en -centra sluit perfect aan bij de activiteiten en strategische advisering van DISCvision. LinkedIn