Het “Ken Je Klant!” programma voor INretail leden
In samenwerking met INretail heeft DISCvision een programma voor ondernemers in woninginrichting, mode- schoenen- en sportbranche opgesteld onder de titel
“Ken Je Klant”. Met dit programma helpen wij ondernemers om een beeld te krijgen van “de doelgroep” of “het profiel van de klant”. Natuurlijk heb je als ondernemer een beeld van “jouw klanten”. Dat is nou juist dat fingerspitzengefühl waar echte ondernemers bekend door staan. Maar hoe beschrijf je jouw doelgroep? En hebben alle medewerkers in jouw organisatie ook hetzelfde beeld van “onze klanten”?
Met het DISC doelgroepen model helpt DISCvision ondernemers om meer inzicht te krijgen in de doelgroep die zij bedienen en het profiel van hun klanten.
- Wat zijn de belangrijkste demografische kenmerken?
- Wat is kenmerkend aan hun leefstijl,
welke producten en merken passen daar goed bij?
- Hoe kunnen we daar vanuit onze organisatie, zowel in de winkel,
online, als in de marketingcommunicatie het beste op inspelen.
Samen met de INretail adviseurs heeft DISCvision een pakket voor ondernemers samengesteld, waarmee een gedetailleerd inzicht in jouw doelgroep en verzorgingsgebied kan worden gegeven. Dat doen we met behulp van gegevens uit jouw eigen organisatie. De resultaten zijn daardoor zeker op jouw (lokale) situatie afgestemd.
Neem voor meer informatie contact op met Andre.Doffer@DISCvision.nl