11 maart

ERA Contour gaat de consument nog nadrukkelijker centraal stellen. ERA Contour voegt de daad bij het woord. Het werken aan ‘BLIJE BEWONERS EN STERKE STEDEN’ vergt permanente training van de medewerkers. Na de voorbereidingen door een klein team van medewerkers in 2020 gaan in 2021 de medewerkers werken met DISC leefstijlen. Waarom doet iemand zoals hij of zij doet en welke voorkeuren hebben verschillende consumenten? Kunnen we de projecten nog beter laten aansluiten bij de wensen van de bewoners? Maar er is meer. Ook de beleving van de bewoners rondom de bouwprojecten tijdens het bouwproces staan centraal. Leefstijlen spelen ook een rol in de wensen ten aanzien van veiligheid, duurzaamheid, groenvoorzieningen en straatmeubilair. Soms is er ook inzicht nodig in de relatie tussen de leefstijlen en de zorg- en zorgvoorzieningen. In de aanloop naar de training heeft DISCvision meegewerkt aan een aantal projecten die nu in de verkoop gaan (zie info demo). DISCvision werkt samen met ERA Contour aan ‘BLIJE BEWONERS EN STERKE STEDEN’!