25 februari

DISCvision geeft DISC trainingen voor professionals. DISC trainingen zijn bijvoorbeeld gegeven aan HevoFame (Projectmanagement), Grant Thornton (MKB/Familiebedrijven), De Huidkliniek (Klinieken), Radboud UMC (Dermatologen) en deltaWonen (Woningcorporatie) ERA Contour (Projectontwikkeling). De achtergronden voor de opdrachten zijn gericht op samenwerken, samenstelling teams, werving en selectie en bijvoorbeeld contact met de klant. Deze opdrachten zijn vaak gekoppeld aan strategische positionerings- en communicatievraagstukken.  In alle gevallen is het maken en begrijpen van het eigen communicatie- en gedrag profiel van de deelnemers aan de training de start van het kennismaken met DISC.

Het DISC profiel en het DISC-insights profiel hebben dezelfde achtergrond en daardoor kunnen zorgorganisaties die DISC-insights gebruiken makkelijk aanhaken in deze training.

Vanuit het persoonlijke DISC profiel wordt ook gekeken naar het DISC profiel van bijvoorbeeld de collega, de consument of, meer specifiek, de zorg consument. In het voorbeeld van de zorgconsument geven de inzichten in de combinatie tussen DISC leefstijlen en het gedrag van patiënten, cultureleverschillen, specialismen en super specialisaties een welkome inzicht in de gevoelens van de patiënten met verschillende DISC profielen.

Wilt u meer weten over deze trainingen kunt u contact opnemen met Douwe Reitsma van DISCvision.