DISCVision logo DISCVision logo
  • Projecten en Nieuws
  • Over ons
    • DISC – de geschiedenis
    • Het DISC model
    • De 8 DISC leefstijlen
    • Over DISCvision
    • DISCdataLab
    • Experts
  • Producten
    • De DISC leefstijl verkenner
    • De DISC database van Nederland
    • De DISC retail verkenner
    • Team Up!
    • De DISC persoonlijkheidstest
    • DISC programma INretail leden
  • Thema’s
    • Consumenten en verzorgingsgebieden
    • Winkelgebieden en winkelcentra; van place to buy naar place to be
    • Winkelformules en doelgroepen
    • DISC in healthcare
    • DISC en wonen
    • DISC en duurzaamheid
    • DISC en mobiliteit
  • Contact
nl
  • English
Logo
  • Home
  • Projecten en Nieuws
  • DISC – de geschiedenis
  • DISCdataLab
  • Over DISCvision
  • Experts
  • Contact

huisartsenpraktijk

Laatste nieuws

22 februari

Global farma persona’s; Nederland is geen België

Bij farmaceutische bedrijven bepaalt het hoofdkantoor de marketing strategie. Het werken met generieke marketing over alle landen en culturen is kosten efficiënt, maar niet effectief voor het contact met de medisch specialist. Deze conclusie trekken samhealth en DISCvision op basis van onderzoeken. Farmaceutische bedrijven verdelen allereerst de medisch specialisten, het liefste uit meerdere vakgebieden, in […]

11 januari

DISCvision in healthcare

De inzichten in gedrag- en communicatieprofielen van patiënten en zorgprofessionals worden onvoldoende benut in de zorgsector. Inzicht in de psychologische profielen van patiënten en zorgprofessionals helpt bij het efficiënter maken van de interactie met de zorgprofessionals doordat de overdracht van informatie beter kan aansluiten bij de natuurlijke voorkeuren van de patiënt. het verbeteren van de […]

27 december

Culturele verschillen en het DISC model

Bij DISCvision doen we marktonderzoek naar de voorkeuren en het gedrag van mensen. Wij gebruiken voor ons onderzoek het psychologische onderzoek model DISC (Marston). Ons onderzoek start bij het inzicht in de drijfveren van mensen; waarom doen mensen wat ze doen? Ons inzicht start niet bij het analyseren van de beslissingen die een consument of […]

douwe.reitsma@discvision.nl 06 51 20 71 94 andre.doffer@discvision.nl 06 557 134 73
Element
Element
Element
Element