16 oktober

Steeds meer opdrachtgevers maken ook gebruik van DISCvision om een DISC profiel te bepalen van een mogelijke toekomstige medewerker, manager, directielid of (mede)eigenaar. De opdrachtgever selecteert, al dan niet met behulp van een headhunter, één of meerdere kandidaten. Voor de onze opdrachtgevers is het een pré dat DISCvision de onderneming en/of het vakgebied kent. DISCvision beperkt zich tot deze ondersteuning daarom tot opdrachtgevers in de gebouwde omgeving en het zorg- en retail domein. Het is niet nodig dat u al opdrachtgever van DISCvision bent. Het kan een bruikbaar opstapje zijn om het bredere DISC leefstijl producten pakket van DISCvision te leren kennen.

De volgende stappen worden genomen:

  • U informeert de kandidaat dat de test wordt afgenomen
  • Wij bepalen samen met u het gewenste DISC profiel op basis van de werving tekst en een telefonische toelichting
  • Wij sturen de uitnodiging naar de sollicitant
  • Wij rapporteren aan de opdrachtgever en niet richting de sollicitant
  • U krijgt de DISC test en een notitie met onze bevindingen en suggesties

Alle stappen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen afgerond. Uiteraard moet de sollicitant dan ook de test snel maken.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Douwe Reitsma

NB DISCvision voert voor het beoordelen van de sollicitanten geen gesprekken met de sollicitant!