Wat wil de consument van vandaag en hoe kunnen we daar met onze producten en diensten optimaal op inspelen? Veel bedrijven en organisaties zijn dagelijks met dit vraagstuk bezig. Want de consument van vandaag is een echte lifestyle consument, en kiest producten en diensten die precies bij zijn of haar manier van leven passen. Uniek voor deze databank is, dat daarin de aan het DISC model gelieerde DISC- leefstijl profielen van consumenten tot op straatniveau in Nederland zijn opgenomen. Deze leefstijl profielen kunnen voor onderzoeken en database verrijkingen ingezet worden. Relatiebestanden of klanten database kunnen op basis van de postcode verrijkt worden met de DISC marketing leefstijl gegevens. Hoe meer informatie in de database beschikbaar is, des te nauwkeuriger is de koppeling die we kunnen maken. Daarmee ondersteunt DISCdataLab bedrijven en organisaties bij het verkrijgen van verdiepende inzichten in hun klanten en relaties met het unieke DISC marketing leefstijlen model.

Het DISCdataLab is een netwerk platform van ondernemingen waar DISCvision mee samenwerkt in het ondersteunen van opdrachtgevers met DISC en het verkrijgen van DISC beleving insights. In DISCdataLab werken op dit moment 2Gather, samhealth en DISC Factor samen.

DISCdataLab is een 100% dochteronderneming van DISCvision BV